Тишківська сільська рада

Кіровоградська область, Новоукраїнський район

Повідомлення щодо проведення громадського обговорення Документу державного планування

Дата: 26.04.2024 10:33
Кількість переглядів: 36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01/24-ПЗ

 

 

 

 

 

 

Зм

Кільк

Арк.

Підпис

Дата

Зміст

Стадія

Аркуш

Аркушів

  ГАП           

Рак Род.В

 

 

ДПТ

1

 

  Виконав

Рак Ром.В

 

 

  Перевірив

Рак В.О.

 

 

 

ТОВ “АБРІС ’’Либідея”’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Изм.

 

Лист

№ докум.

Подпись

 

Дата

Лист

2

Фото без описуЗміст

 

 

Позначення

 

Найменування

Номер аркушу

1

2

3

01/24-З

Зміст

 

01/24-ПЗ

Склад проєкту

 

01/24-ПЗ

Вихідні дані на проєктування

 

01/24-ПЗ

Підтвердження ГАПа

 

01/24-ПЗ

Склад авторського колективу

 

01/24-ПЗ

Пояснювальна записка

 

01/24-ПЗ

1. Загальна частина

 

01/24-ПЗ

2. Стислий опис природних, соціально-економічних і містобудівних умов.

 

01/24-ПЗ

3. Оцінка існуючої ситуації.

 

01/24-ПЗ

4.  Використання території. Характеристика будівель та споруд.

 

01/24-ПЗ

5. Планувальні обмеження.

 

01/24-ПЗ

6. Пропозиції щодо встановлення режиму забудови території.

 

01/24-ПЗ

7.  Пропозиції щодо встановлення режиму забудови території передбаченого для охорони культурної спадщини.

 

01/24-ПЗ

8. Переважні і супутні види використання територій, містобудівні умови і обмеження.

 

01/24-ПЗ

9. Заходи з урахуванням потреб маломобільних груп населення при організації руху транспорту і пішоходів.

 

01/24-ПЗ

10. Інженерна підготовка та інженерний захист території.

 

01/24-ПЗ

11. Комплексний благоустрій та озеленення території.

 

01/24-ПЗ

12. Протипожежні заходи та заходи з цивільної оборони.

 

01/24-ПЗ

13. Заходи щодо реалізації детального плану.

 

01/24-ПЗ

14. Санітарно-технічні рішення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Изм.

 

Лист

№ докум.

Подпись

 

Дата

Лист

2

Фото без описуСклад проєкту

 

Номер  тому

Позначення

Найменування

Примітка

1

2

3

4

1

01/24-ПЗ

Пояснювальна записка

 

2

01/24-ГП

Детальний план території

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

7

 

 

 

8

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01/24-ПЗ

 

 

 

 

 

 

Зм

Кільк

Арк.

Підпис

Дата

Склад проекту

Стадія

Аркуш

Аркушів

  ГАП         

Рак Род.В

 

 

ДПТ

 

 

  Виконав

Рак Ром.В

 

 

  Перевірив

Рак В.О.

 

 

 

ТОВ “АБРІС ’’Либідея”’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Изм.

 

Лист

№ докум.

Подпись

 

Дата

Лист

2

Фото без опису

 

Вихідні дані для проектування

         

1.

Лист-замовлення

 

 

2.

Завдання на проектування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01/24-ПЗ

 

 

 

 

 

 

Зм

Кільк

Арк.

Підпис

Дата

Вихідні данні

Стадія

Аркуш

Аркушів

  ГАП         

Рак Род.В

 

 

ДПТ

 

 

  Виконав

Рак Ром.В

 

 

  Перевірив

Рак В.О.

 

 

 

ТОВ “АБРІС ’’Либідея”’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01/24-ПЗ

 

 

 

 

 

 

Зм

Кільк

Арк.

Підпис

Дата

Підтвердження ГАП

Стадія

Аркуш

Аркушів

  ГАП         

Рак Род.В

 

 

ДПТ

 

 

  Виконав

Рак Ром.В

 

 

  Перевірив

Рак В.О.

 

 

 

ТОВ “АБРІС ’’Либідея”’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Изм.

 

Лист

№ докум.

Подпись

 

Дата

Лист

2

Фото без опису

 

Проект розроблений відповідно до чинних норм, правил та стандартів.

 

 

 

 

 

Головний архітектор проекту                              Рак Род.В

 

 

Розроблено й видано Замовнику 4 примірника проєкту  ««Детального плану території  (кварталу) ОЗ Тишківського Ліцею з прилеглою територією в межах вул.: Центральна, Шевченка, Петра Кулінича і Богдана Хмельницького загальною площею 11 га,  у селі Тишківка, Тишківської ТГ,  Новоукраїнського  району Кіровоградської обл. ( в межах населеного пункту)»

Відповідно до статті 11 Закону України «Про страховий фонд документації України» та Методики віднесення об’єктів будівництва до таких, документація яких підлягає закладанню до страхового фонду документації, затвердженої наказом Державної архівної служби України від  29.11.2016 № 160, здійснюється постачання документації для формування страхового фонду документації України.

Електронна версія проєкту зберігається на магнітних носіях проєктної фірми.

Зняття додаткових копій, без дозволу проєктної організації, не допускається.

Проєкт (його копії) не підлягають  передачі іншим організаціям або приватним особам, крім випадків, передбачених законодавством, і нормативними документами України.

Відомості із проєкту, а також посилання на нього, не можуть бути оголошені в пресі без письмової згоди проєктної організації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01/24-ПЗ

 

 

 

 

 

 

Зм

Кільк

Арк.

Підпис

Дата

Склад авторського колективу

Стадія

Аркуш

Аркушів

  ГАП           

Рак Род.В

 

 

ДПТ

 

 

  Виконав

Рак Ром.В

 

 

  Перевірив

Рак В.О.

 

 

 

ТОВ “АБРІС ’’Либідея”’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Изм.

 

Лист

№ докум.

Подпись

 

Дата

Лист

2

Фото без описуСКЛАД АВТОРСЬКОГО КОЛЕКТИВУ,

 

що приймав участь у розробці проєкту

 

Розділ проєкту

Посада

Прізвище

Підпис

Загальна поясню-вальна записка

Головний архітектор проєкту

Рак Род.В

 

Об'ємно-планувальні рішення

Архітектор

Рак Ром.В

 

Сантехнічні рішення

Інженер -проектувальник

Алєксєєв С.

 

Електротехнічні рішення

Інженер -проектувальник

Матвеева Л.

 

Кошторисна частина проєкту

Кошторисник

Побережец А.

 

Основний перевіряючий  об’єкта

Директор

Рак В. О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01/24-ПЗ

 

 

 

 

 

 

Зм

Кільк

Арк.

Підпис

Дата

Поязнювальна записка

Стадія

Аркуш

Аркушів

  ГАП           

Рак Род.В

 

 

ДПТ

 

 

  Виконав

Рак Ром.В

 

 

  Перевірив

Рак В.О.

 

 

 

ТОВ “АБРІС ’’Либідея”’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Изм.

 

Лист

№ докум.

Подпись

 

Дата

Лист

2

Фото без опису1. Загальна частина

 

Проєкт розроблено для ІІ кліматичного району (по ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010), та І температурній зоні( по ДБН В.2.6-31:2016) з наступними характеристиками:

розрахункова зимова температура зовнішнього повітря - мінус22°С;

характеристичне значення снігового покриву      - 1250Па (ДБН В.1.2-2:2006);

характеристичне значення швидкісного напору вітру - 430Па (ДБН В.1.2-2:2006).

Проєкт розроблений відповідно до вимог нормативних актів і документів на проєктування та будівництво:

-   ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій»;

-   ДБН Б. 1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території»;  

-   ДБН В.2.2-15:2019 «Житлові будинки. Основні положення»;

-   ДБН В.2.2-4:2018 «Заклади дошкільної освіти. Будинки та споруди»;

-   ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади  освіти. Будинки та споруди»;

-   ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»;

-   ДБН В.1.1-3-97 «Інженерний захист територій, будинків і споруд від зсувів та обвалів. Основні положення»;

-   ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів»;

-   ДСТУ Б.Б.1.1-17:2013 «Умовні позначення графічних документів містобудівної документації».

Графічні матеріали розроблені на зйомці масштабу 1:2000 в у 2024 році ФОП Івандюк В.В.

 

2.  Стислий опис природних, соціально-економічних і містобудівних умов. Природні умови.

 

Територія детального плану розташована у центральній частині села в межах вул.: Центральна, Шевченка, Петра Кулінича і Богдана Хмельницького загальною площею 11 га,  у селі Тишківка, Тишківської ТГ,  Новоукраїнського  району Кіровоградської області.

           Село Тишківка лежить у межах Придніпровської височини на берегах річки Мала. Таке місце розташування обумовлює дуже нерівний горбистий рельєф, на території області знаходиться велика кількість балок і ярів. Практично вся територія області розташована на правому березі Дніпра.

 

 Містобудівні умови

 

          Ділянка детального плану обмежується Центральна, Шевченка,                  Петра Кулінича і Богдана Хмельницького і займає площу приблизно 11 га.

          Територія знаходиться у житловій зоні, південна частина детального плану частково забудована будинком культури дитячим садочком, магазинами продовольчих та непродовольчих товарів, північно-західна частина включає в себе територію ліцею. У східні частині детального плану розміщений приватний сектор.      

           По вул. Центральна, проходить дорога  обласного значення Т12-14.

На території с. Тишківка знаходяться декілька кладовищ та господарських дворів, що не мають впливу на територію детального плану.

          Незабудована територія  ділянки детального плану має дикоростучі зелені насадження малоцінних порід дерев.

 

3. Оцінка існуючої ситуації.

Стан навколишнього середовища.

 

Кіровоградська область має потужній розвинений промисловий потенціал що зумовлює значне техногенне навантаження на навколишнє середовище.

 Основними забруднювачами довкілля області є підприємства по виробництву металів, виробництво олії та тваринних жирів та трубопровідний транспорт.

Забруднення атмосферного повітря оксидом вуглецю

Оксид вуглецю безбарвний газ, що не має запаху. Утворюється, головним чином, в результаті неповного згорання вуглецевих речовин, кам'яного вугілля, природного газу, деревини, нафтопродуктів та твердих відходів.

Забруднення атмосферного повітря пилом

Середньорічний вміст  пилу в атмосфері складає 0,21 мг/м3.

Аерозольне забруднення атмосфери – це тверді або рідкі частинки, що знаходяться в завислому стані в повітрі. Велика кількість пилових частинок штучного походження. Загалом, основними джерелами утворення пилу є ТЕС, які споживають вугілля високої зольності, збагачувальні фабрики, чорна та кольорова металургія, виробництво будівельних матеріалів, автотранспорт, місця складування побутових і виробничих відходів, які виділяють пил. Значний вплив на підвищене запилення повітря здійснює недостатній благоустрій території, якість доріг, мала кількість зелених насаджень, а також метеорологічні умови (швидкість вітру, кількість та інтенсивність опадів).

 

 

Опис радіаційного стану

З часів катастрофи на Чорнобильській АЕС населення України приділяє особливу увагу питанням впливу радіації на здоров’я людини, в тому числі, і за рахунок дії іонізуючого випромінювання, спричиненого штучними та природними джерелами іонізуючого випромінювання (далі – ДІВ).

Штучні ДІВ застосовуються у більшості галузей народного господарства, зокрема: в медицині – для діагностики та лікування онкологічних захворювань, сільському господарстві – для опромінення та дослідження зернових культур, у промисловості – для радіографічного та технологічного контролю (вимірювань ваги, кількості, щільності тощо), геофізичних досліджень свердловин, стерилізації продукції, наукових досліджень тощо.

 

4. Використання території. Характеристика будівель та споруд

 

Основним функціональним використанням території детального плану є територія ОЗ Тишківського Ліцею з прилеглою територією.

В межах детального плану на момент розробки можна виділити наступні території:

  • Територія забудови навчальних закладів
  • Територія вільна від забудови зайнята зеленими насадженнями неупорядкованої посадки  та використовується місцевими жителями під ділянки огородництва
  • Зона індивідуальної забудови
  • Зона трансформаторної (ОБЛЕНЕРГО)
  • Адміністративно-побутова зона
  • Територія транспортної інфраструктури, яка представлена дорогами з твердим покриттям.

5. Планувальні обмеження

 

В межах детального плану розташовані об’єкти, які мають санітарно-захисні або охоронні зони, які впливають на функціональне використання прилеглих до них територій.

Згідно з ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій», ДСП №173-96   та на території детального плану встановлені такі планувальні обмеження:

- охоронна зона повітряної лінії електропередач 10 кВ по 10м по обидві сторони від крайнього проводу, ширина коридору 20 м;

- охоронна зона кабельної лінії електропередач 10 кВ по 1,0м по обидві сторони від крайнього проводу, ширина коридору 2 м;

- мінімальні відстані від водопровідної мережі та напірної побутової каналізації до фундаментів будинків і споруд по 5 м в обидві сторони, ширина коридору 10м;

- мінімальні відстані від водопровідної мережі та напірної побутової каналізації до краю проїзної частини вулиці - 2,0 м;

- мінімальні відстані від самопливної побутової та дощової каналізації до фундаментів будинків і споруд по 3 м в обидві сторони, ширина коридору 6 м;

- мінімальні відстані від самопливної побутової та дощової каналізації до краю проїзної частини вулиці - 1,5 м ;

- мінімальні відстані від газопроводу середнього тиску до фундаментів будинків і споруд по 4м в обидві сторони, ширина коридору 8 м;

- мінімальні відстані від газопроводу низького тиску до фундаментів будинків і споруд по 2 м в обидві сторони, ширина коридору 4 м;

- охоронна зона від трансформаторної підстанції, яка становить 3 м;

- санітарно-захисна зона від гаражів та відкритих автостоянок, яка становить 10 до 50 м в залежності від кількісті машино-місць;

 

6. Пропозиції щодо встановлення режиму забудови територій

 

Режим використання та забудови території проектування визначається з урахуванням наявних планувальних обмежень.

Режим забудови території обумовлений необхідністю сталого розвитку території, виділення елементів планувальної структури території проектування, встановлення параметрів розвитку елементів планувальної структури та меж зон розміщення об'єктів капітального будівництва, визначення меж прибудинкових територій.

Детальним планом передбачене встановлення обмежень на використання наявних на території проектування обмежень зони регулювання забудови та інженерних мереж.

Проведеним аналізом існуючого стану природного та урбанізованого середовища в цілому не виявлено інших обмежень для реалізації запланованої на даній території містобудівної діяльності.

 

7. Пропозиції щодо встановлення режиму забудови території передбаченого для охорони культурної спадщини

 

На території детального плану розташований обеліск полеглим односельцям без захоронення.

Якщо під час проведення будь-яких земляних робіт виявлено знахідку археологічного або історичного характеру, виконавець робіт зобов'язаний зупинити їх подальше ведення і протягом однієї доби повідомити про це відповідний орган виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та орган місцевого самоврядування, на території якого проводяться земляні роботи (ст. 36 Закону України «Про охорону культурної спадщини»).

На фізичну або юридичну особу, діяльність якої негативно позначається на стані пам’ятки (створює загрозу знищення, руйнування, пошкодження пам’ятки), покладається обов’язок вжити заходів, погоджених з відповідним органом охорони культурної спадщини, для запобігання такій загрозі та підтримання пам’ятки в належному стані за власні кошти.

 

8. Переважні і супутні види використання територій,

містобудівні умови та обмеження

Зона житлової забудови

Територія житлової забудови призначається для розташування житлових будинків, супутніх об'єктів повсякденного обслуговування, комунальних об'єктів, а також окремих об'єктів загального та районного значення.

Домінуюче функціональне використання території - житлова функція з включенням функцій громадського призначення.

Переважні види використання:

1)      житлові будинки.

Супутні види використання:

1)      гаражі та відкриті стоянки;

2)      відкриті стоянки для тимчасового зберігання автотранспорту з розрахунку

відповідно ДБН Б.2.2-12:2019;

3)      адміністративні споруди, офіси;

4)      комунальні підприємства по обслуговуванню та експлуатації житлового

фонду.

5)       клубні приміщення багатоцільового та спеціалізованого призначення;

6)      приміщення для занять спортом;

7)      дитячі дошкільні установи;

8)      навчально-виховні комплекси;

9)      загальноосвітні школи;

10)    парки, сквери, бульвари;

11)    відділення зв’язку, поштові відділення;

12)    магазини торговою площею до 200,0 м2;

13)    малі архітектурні форми декоративно-технологічного призначення;

14)    майданчики у внітрішньодворових просторах – дитячі, відпочинку, спортивні, господарські.

Озеленені зони загального користування

Зона призначена для організації повсякденного відпочинку населення. До зони входять      парки, сквери, бульвари, та інші озеленені території що використовуються для відпочинку, туризму, спортивні та рекреаційні для дітей та дорослих.

 

Переважні види використання:

  1. зелені насадження загального користування;
  2. сквери;
  3. водні поверхні;
  4. доріжки, майданчики для відпочинку.

Супутні види використання:

  1. допоміжні споруди та інфраструктура для відпочинку;
  2. ігрові майданчики;
  3. спортивні майданчики;
  4. пункти прокату ігрового та спортивного інвентарю;
  5. малі архітектурні форми;
  6. громадські вбиральні.

          Використання території зони, розміщення підприємств і установ здійснюється відповідно до вимог Водного Кодексу та ДБН Б 2.2-12:2019 «Планування та забудова територій».

 

Територія інженерної інфраструктури

          Територія інженерної інфраструктури в межах детального плану призначена для розміщення об'єктів інженерної інфраструктури;

Переважні види використання:

  1. котельні;
  2. очисні споруди побутової каналізації;
  3. ГРП;
  4. технологічні проїзди та проходи;
  5. огорожі;
  6. трансформаторні підстанції.

Супутні види використання:

  1. об'єкти, що пов'язані з експлуатацією інженерних споруд;
  2. адміністративні об’єкти, що пов’язані з експлуатацією цих споруд;
  3. зелені насадження спецпризначення.

 

Територія в межах червоних ліній

Територія в межах червоних ліній відноситься до територій вулиць (в межах червоних ліній), доріг.

Переважні види використання:

  1. території вулиць (в межах червоних ліній);
  2. зупинки громадського транспорту;
  3. наземні пішохідні переходи.

Супутні види використання:

  1. інформаційна реклама;
  2. малі архітектурні форми декоративно-технологічного призначення;
  3. велосипедні доріжки;
  4. тротуари, хідники;
  5. зелені насадження спеціального призначення;
  6. інженерне устаткування та устрої, що забезпечують безпеку руху (турнікети, освітлення, світлофори, дорожні знаки, розмітка проїзної частини, транспортні перетини в одному рівні;
  7. об’єкти пожежної охорони (пожежні гідранти, резервуари, протипожежні водойми).
  8. відкриті майданчики для тимчасового зберігання транспортних засобів, але не більше 10 автомашин, за умови розміщення поза проїжджої частини дороги.

Використання території зони, розміщення підприємств і установ здійснюється відповідно до вимог ДБН Б.2.2-12:2019.

 

10. Заходи з урахування потреб мало мобільних груп населення

при організації руху транспорту і пішоходів

 

           Базовим нормативним документом, що регламентує забезпечення безперешкодного доступу мало мобільних груп населення до об'єктів соціальної інфраструктури, є ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд».

          Згідно з даним документом, при проектуванні та реконструкції громадських будівель та споруд слід передбачати для інвалідів і громадян інших мало мобільних груп населення (далі - МГН) умови життєдіяльності, однакові з іншими категоріями населення.

           Повинні бути передбачені умови безперешкодного та зручного пересування МГН по території, комплексу споруд, транспортної інфраструктури, зелених зон з урахуванням вимог діючого законодавства. Система засобів орієнтації для людей з вадами зору й інформаційної підтримки повинна бути забезпечена на всіх шляхах руху, доступних для МГН на весь час експлуатації.

            Транспортні проїзди на ділянці та пішохідні дороги на шляху до об'єктів, які відвідують інваліди, допускається об'єднувати у разі дотримання містобудівних вимог до параметрів шляхів руху.

            Ширина шляху руху на ділянці при зустрічному русі інвалідів на кріслах-колясках повинна бути не менше 1,8 м, з урахуванням габаритних розмірів крісел-колясок відповідно до чинних нормативних документів.

            Поздовжній ухил шляху руху, по якому можливий проїзд інвалідів на кріслах-колясках, не повинен перевищувати 5%. При влаштуванні з'їздів із тротуару біля закладу та у затіснених місцях допускається збільшувати поздовжній ухил до 10% протягом не більше 10 м.

            Поперечний ухил шляху руху слід приймати в межах 1-2%.

Висоту бордюрів по краях пішохідних шляхів на ділянці рекомендується приймати не більше 0,05 м. Висота бортового каменю у місцях перетину тротуарів із проїзною частиною, а також перепад висот бордюрів, бортових каменів уздовж експлуатованих газонів і озеленених майданчиків, що прилягають до шляхів пішохідного руху, не повинні перевищувати 0,04 м.

            Тактильні засоби, що виконують попереджувальну функцію на покритті пішохідних шляхів на ділянці, слід розміщувати не менше ніж за 0,8 м до об'єкта інформації, початку небезпечної ділянки, зміни напрямку руху, входу тощо.

            Для покриття пішохідних доріжок, тротуарів і пандусів не допускається застосування насипних або великоструктурних матеріалів, що перешкоджають пересуванню МГН на кріслах-колясках або з милицями. Покриття з бетонних плит повинно бути рівним, а товщина швів між плитами - не більше 0,015 м.

            Для відкритих сходів на перепадах рельєфу рекомендується приймати ширину проступків не менше 0,4 м, висоту підйомів сходинок - не більше 0,12 м. Усі сходинки у зовнішніх сходах у межах одного маршу повинні бути однаковими за формою у плані, за розмірами ширини проступку та висоти підйому сходинок.

            Поперечний ухил зовнішніх сходинок повинен бути в межах 1-2%. Сходи повинні дублюватися пандусами, а за необхідності - іншими засобами підйому та відповідати вимогам діючого законодавства.

           Майданчики для зупинки спеціалізованих засобів громадського транспорту, що перевозить лише інвалідів, слід передбачати на відстані не далі 100 м від входів до громадських будинків, доступних для МГН.

 

11. Інженерна підготовка та інженерний захист території

 

За результатами інженерно-будівельної оцінки території визначено, що на території детального плану відсутні  такі несприятливі природні фактори як затоплюваність, підземні води, заболоченість та зсуви та інше.

            Схема вертикального планування розроблена відповідно до планувального рішення на топографічному матеріалі масштабу 1:2000 відповідно до ДБНБ.2.2-12:2019, ДБН Б.1.1-14-:2012.

При розробці схеми вертикального планування були вирішені питання раціональної організації рельєфу, надання нормативного поздовжнього профілю вулиць, який становить 5-30 ‰.

Вертикальне планування існуючих вулиць з твердим покриттям залишається без змін.

Відведення поверхневих вод з території запроектованих доріг виконується в бік проїзної частини.

Висотне рішення території представлено відмітками і ухилами по вісям вулиць. Проектні позначки відносяться до верху покриття.

Система зливної каналізації є обов’язковим елементом інженерного забезпечення. На території рекреаційної зони дозволяється застосовувати відкриту водовідвідну мережу з улаштування містків або труб при пересіканнях з проїздами та пішохідними доріжками. На пішохідних доріжках зони відпочинку передбачається улаштування покриття з ФЄМ з поперечним і поздовжнім профілем що забезпечує водовідвід.

Поверхневі води з існуючих та проектних відкритих  стоянок для легкових автомобілів відводяться до бензомаслоуловлювачів, які встановлюються у понижених ділянках стоянок, після чого очищені поверхові води відводяться до зливової каналізації з подальшим знешкодженням в очисних спорудах.

Відведення поверхневих вод з проектної частини території детального плану запроектоване до очисних споруд дощової каналізації, які пропонується розмістити у південно-західній частині території.

Охорона поверхневих і підземних водних джерел централізованого водопостачання здійснюється відповідно до діючого положення про порядок проектування і експлуатації зон санітарної охорони джерел водопостачання і водопроводів господарсько-питного водопостачання.

Розробка конкретних заходів щодо організації рельєфу ділянок проектування, будівництва водовідвідних лотків і мережі дощової каналізації виконується на наступній стадії проектування (проект та робоча документація).

 

12. Комплексний благоустрій та озеленення території

 

Згідно ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій» нормативне значення рівня озеленення території детального плану становить 30 %-50%.

Планувальна композиція території детального плану підпорядкована створенню комфортних умов для використання населенням з розташуванням майданчиків різного призначення.

В межах детального плану території передбачається:

- озеленення території зелених насаджень загального користування, яка розташована вздовж вулиць з урахуванням максимального збереження існуючих зелених насаджень;

- благоустрій території зелених насаджень загального користування за рахунок створення місць відпочинку (доріжки, майданчики для відпочинку населення, спортивні майданчики);

Під'їзди до території детального плану влаштувати з твердого покриття, розрахованого на проїзд пожежної техніки.

 

13. Протипожежні заходи та заходи з цивільної оборони

 Заходи з цивільної оборони

 

Загальні положення

Головне завдання розділу ІТЗ ЦЗ у складі детального планування полягає у раціональному використанні планувальної та просторової організації території в селі Тишківка щодо реалізації захисту його населення та суб’єктів господарювання.

Село Тишківка, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.10.2003 року № 1695,має «третю» групу з цивільного захисту (лист Кропивницької міської ради від 27.10.2020 року № 01-22/650).

На поточний час, на території детального планування, орієнтовна місткість населення складає 420 чоловік.

Проектним планом передбачено влаштування наступних об’єктів:

- Укриття на ліцей та дитячий садок

- Реконструкція існуючих приміщень котельні, класу трудового виховання, господарчого приміщення та магазину під укриття

- Влаштування «Алеї слави»

- Влаштування скейтпарку

 

Вплив об’єктів підвищеної небезпеки, потенційно небезпечних об’єктів та хімічно-небезпечних об’єктів на територію детального планування.

На території детального плану та поруч відсутні об’єкти підвищеної небезпеки та хімічно небезпечні об’єкти, які мають небезпечний вплив на його територію.

Протипожежні заходи

 

При розробці детального плану були враховані вимоги згідно з ДБН Б.2.2-12:2019«Планування та забудова територій» та НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки України».

Протипожежні заходи передбачено згідно з ДБН В. 1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» та іншими діючими будівельними нормами та правилами, які забезпечують безпечну експлуатацію будівель та споруд, які розташовані на території детального плану.

Ширина основних (двосмугових) проїздів складає не менше 6,0 м. Ширина проїздів становить 3,5 м, по них організований проїзд пожежних машин до житлових та громадських будинків.

Існуюче пожежне депо  згідно листа ДСНС України в Кіровоградській області № 55-01-3665/55-14 знаходиться на відстані 3 км від меж детального плану, що відповідає п. 15.1.3 ДБН Б.2.2-12:2019.

Проектними рішеннями детального плану непередбачено розміщення нового пожежного депо на території детального плану.

       Існуючи будинки та споруди на території детального плану переважно II, IIIа та IVа ступені вогнетривкості. У випадках порушень протипожежних розривів між існуючими будівлями та спорудами рекомендується виконати заходи, що регламентує п.15.2.3, б) ДБН Б.2.2-12:2019  «Планування та забудова територій» - «якщо стіна більш високої або широкої будівлі (споруди), що знаходиться зі сторони іншого будинку є протипожежною 1 типу», або інші заходи, для усунення невідповідності пожежних розривів, згідно чинного законодавства.

 

Зовнішнє протипожежне водопостачання

    Протипожежне водопостачання передбачається від двох пожежних резервуарів ємн. по 100 м3 кожний.

    Пожежогасіння здійснюється за допомогою пожежних автомобілів.

    Згідно т.4 ДБН В.2.5-74:2013 витрата води на зовнішнє пожежогасіння складає 15 л/с.

     Забор  води на пожежогасіння передбачається з колодязів, розташованих біля пожежних резервуарів.

 

Повинні бути витримані всі протипожежні відстані між будівлями та спорудами різного призначення у відповідності до вимог розділу 15ДБН Б.2.2-12:2019

«Планування і забудова територій».

 

Первинні протипожежні заходи

 

Заходи які необхідно забезпечити для пожежної безпеки

В рамках реалізації містобудівної документації визначено необхідні заходи для забезпечення пожежної безпеки, а саме:

1. Реалізацію повноважень органів місцевого самоврядування щодо вирішення типу організаційно-правових та інших заходів;

1.1 Забезпечення зв'язку й оповіщення населення про пожежу;

1.2 Організацію навчання населення заходам пожежної безпеки та пропаганду в області пожежної безпеки, сприяння поширенню пожежно-технічних знань;

1.3 Установка щитів у громадських місцях з первинними засобами для гасіння пожежі, тощо.

2. Розроблення і здійснення заходів щодо забезпечення пожежної безпеки об'єктів комунальної власності, які мають передбачатися в планах і програмах розвитку території, забезпечення належного стану джерел протипожежного водопостачання, утримання у належному стані засобів забезпечення пожежної безпеки житлових і громадських будівель, що знаходяться в комунальної власності;

3. Забезпечення безперешкодного проїзду пожежної техніки до місць пожежі.

3.1 Забезпечити зручні під'їзди для пожежних машин до житлових, громадських та виробничих будівель і пожежних резервуарів згідно норм пожежної безпеки;

     3.2Підтримання у належному стані під'їздів до джерел і водозабірних пристроїв покладається на відповідні організації та на органи місцевого самоврядування.

     3.3Проїзди та внутрішньо-майданчикові шляхи повинні мати тверде покриття.

     3.4При проектуванні проїздів і пішохідних шляхів необхідно забезпечувати можливість проїзду пожежних машин до житлових і громадських будинків, у тому числі із вбудовано-прибудованими приміщеннями, і доступ пожежників з авто драбин або автопідйомників у будь яку квартиру чи приміщення.

     3.5Конструкція дорожнього одягу проїздів для пожежної техніки повинна бути розрахована на навантаження від пожежних автомобілів. Тупикові проїзди повинні закінчуватися майданчиками для розвороту пожежної техніки розміром не менш ніж 12х12 метрів. Максимальна протяжність тупикового проїзду не повинна перевищувати 150 метрів.

Забезпечення нормативних протипожежних розривів між будівлями та спорудами, інженерних мереж:

4.1. Витримати протипожежні відстані між будівлями та спорудами різного призначення у відповідності до вимог розділу 15 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій». При новому будівництві необхідно додержуватись протипожежних відстаней між будівлями і спорудами в залежності від ступеня вогнестійкості та інших вимог;

     4.2. Додержуватись відстаней від найближчих підземних мереж у відповідності до ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій». У відповідності з будівельними нормами і правилами всі інженерні мережі (водоводи, каналізаційні, лінії електропередач, газопроводи, лінії зв'язку) необхідно забезпечити санітарними та охоронними зонами, щоб уникнути пошкоджень, аварій та інших можливих несправностей та нещасних випадків.

    4.3. Додержуватись відстаней від комплектних трансформаторних підстанцій у відповідності до вимог ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій».

5. Зовнішнє гасіння пожеж передбачити від пожежних гідрантів відповідно до діючих норм та вимог, з урахуванням 126 м радіусу обслуговування та прокладання рукавних ліній по дорогах з  твердим покриттям у відповідності до вимог п.12.16, п.13.3.4 ДБН В 2.5-74:2013.

На наступних стадіях проектування слід забезпечити повний обсяг заходів з пожежної безпеки відповідно до вимог чинного законодавства.

 

14. Заходи щодо реалізації детального плану

 

         Виходячи з вимог Закону «Про регулювання містобудівної діяльності» з метою організації комплексної забудови території, яка є засобом забезпечення громадських та приватних інтересів, детальним планом розвинуто та уточнено функціональне та цільове використання території, щодо необхідності організації проведення робіт та спрямування фінансування на ефективне використання наявної території.

З метою попередження виникнення надзвичайних ситуацій та забезпечення завчасно техногенної безпеки та цивільного захисту населення на території детального плану під час будівництва нових або реконструкції існуючих будівель та споруд, які можуть бути віднесені до переліку об’єктів, визначених ПКМУ № 6 від 09.01.2014 року, суб’єктам господарювання цих об’єктів необхідно передбачити розробку відповідного розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту на стадії проектування цих об’єктів будівництва (реконструкції).

З метою прогнозування можливих небезпек від аварій та попередження їх виникнення на АЗС, АГЗП та інших об’єктах (в процесі діяльності яких, зберігаються, використовуються в обігу вибухонебезпечні та хімічно небезпечні речовини) необхідно передбачити завчасне проведення процесу їх ідентифікації як об’єктів підвищеної небезпеки та потенційно небезпечних об’єктів, відповідно до вимог Закону України від 18 січня 2001 року № 2245-ІІІ «Про об’єкти підвищеної небезпеки» та постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 року № 956 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки», Наказу МНС України від 23.02.2006 № 98, зареєстрованого у Мін’юсті України 20.03.2006 за № 286/12160.

Розроблений детальний план території підлягає громадським слуханням. Порядок проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011р. № 555.

Детальний план території не підлягає експертизі. Після розгляду детального плану території архітектурно-містобудівною радою при Управлінні містобудування та архітектури сільської ради, в разі надання нею пропозицій щодо можливості затвердження детального плану, та після проведення громадських слухань, детальний план подається на розгляд в сільську раду с. Тишківка та затверджується нею протягом 30 днів з дня його подання з встановленням режиму ефективного використання території. Режим забудови ділянок, визначених для містобудівних потреб, обов’язковий для врахування під час розроблення землевпорядної документації.

Затверджений детальний план є підставою для оформлення вихідних даних на проектування об’єктів.

      

15.  Санітарно-технічні рішення

 

    Проект зовнішніх мереж водопостачання та каналізації для детального плану території (кварталу) «ОЗ Тишківського Ліцею» з прилеглою територією в межах вулиць Центральна, Шевченка, Петра Кулінича і Богдана Хмельницького, загальною площею 11 га, у с. Тишківка, Тишківської ТГ, Новоукраїнського району розроблений згідно з вимогами  ДБН В.2.5-74:2012 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди», ДБН В.2.5-75:2013 «Каналізація. Зовнішні мережі та споруди».

   

Водопостачання

 

    Господарсько-питне водопостачання передбачається від водопровідних мереж с Тишківка

    Водопостачання об’єктів, розташованих на даному кварталі, здійснюється за допомогою водопроводу з азбестоцементних труб Ø100мм, прокладеному по вул. Шевченка і поліетиленових труб Ø50мм, прокладених до споживачів.

    Проектом передбачається заміна азбестоцементних труб, які заборонені для використання для господарсько-питного водопроводу, і прокладання нових мереж водопостачання по вул. Шевченка, Центральній, Богдана Хмельницького і частково Петра Кулінича, а також до будівлі їдальні та спортзалу з укриттям на 360 місць.

    Вода повинна відповідати вимогам ДСанПін 2.2.4-171.10 «Вода питна. Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».

     Зовнішній водопровід прокладається з напірних поліетиленових труб для питного водопостачання з поліетилену ПЕ80 SDR17 (0.8МПа) на глибині 1,5м від поверхні землі.

     На розгалуженні водопровідної мережі  для встановлення запірної арматури передбачаються водопровідні колодязі, прийняті з збірних залізобетонних елементів за т.п.р.901-09-11.84 ал.ІІ.

 

Каналізація

 

      Стічні води від сантехнічного обладнання самопливом скидаються в септик продуктивністю 12м3/добу, де проходять механічне очищення.  Після септика стоки відводяться в фільтраційно-збагачувальні траншеї, де проходять біологічне очищення і далі фільтруються в грунт.

     Зовнішня каналізація прокладається з безнапірних ПВХ труб  ДСТУ Б В.2.5-32:2007.

     На випусках з будівель і на поворотах каналізаційної мережі встановлюються каналізаційні колодязі з збірних залізобетонних елементів, прийняті за т.п.р.902-09-22.84 ал.ІІ.

 


https://rada.info/upload/users_files/04365827/53df04ec74e9d97531760b4cd702243d.pdf


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь